Mesures preventives per a la seguretat de tothom: circulació de pacients i usuaris a l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus

Donada la situació epidemiològica actual, és molt important respectar totes les mesures de seguretat establertes a l’Hospital. A les habitacions de les àrees NO COVID-19 es permet l’entrada d’UN sol acompanyant (sempre el mateix) de 12 a 20 h, per pacient ingressat.

A les habitacions i àrees de pacients COVID-19, es permet UN acompanyant (sempre el mateix) de 14.30 a 15.30 h, sempre amb l’autorització de l’equip assistencial, i també el confinament amb el pacient.

Així mateix, es disposa del telèfon 663 044 578 al servei dels familiars dels pacients ingressats, que està operatiu tots els dies de la setmana entre les 8 i les 20 h.

D’altra banda, es mantenen les mesures de prevenció establertes per a la circulació de persones com un circuit d’entrada i un altre de sortida, amb indicadors al terra, cintes de separació i dispensadors de gel hidroalcohòlic a totes les portes d’entrada i als accessos a les diferents àrees. Es recomana venir al centre només si és necessari i sempre dins els horaris establerts.

I, es mantenen les mesures següents:

😷 L’ús de la mascareta quirúrgica és obligatori.

✋ Renteu-vos les mans sovint.

👤 S’ha de mantenir la distància de seguretat d’1,5 a 2 metres.

👍 Cal respectar la senyalització de seguretat distribuïda per tot el centre.

❌ No porteu plantes a l’Hospital.

Mesures específiques (PDF) per acompanyar pacients ingressats, per a pacients de Consultes Externes, Hospital de Dia, Proves Complementàries, Clínica del Dolor, Urgències, Quiròfan, Sala de parts i Obstetrícia, i instruccions per acompanyants de pacients ingressats per COVID-19

Aquestes mesures es van actualitzant en funció de les circumstàncies.

Us recordem que, si teniu visita, en cas que no pugueu venir us preguem que ens ho comuniqueu al telèfon de Consultes Externes 977 32 12 73 o bé al correu electrònic visites@hospitalsantjoan.cat

Al web LA MEVA SALUT hi trobareu informació de les vostres cites programades https://catsalut.gencat.cat/ca/serveis-sanitaris/la-meva-salut/