L’Hospital restringeix la presència d’acompanyants davant l’augment de casos de Covid-19

L’Hospital restringeix la presència d’acompanyants a tot el centre com a mesura preventiva davant l’augment de casos de Covid-19 i la situació epidemiològica de Catalunya. Per aquest motiu, també queden sense efecte els fulls d’autorització vigents fins a dia d’avui. Aquestes mesures es revisaran el proper dimarts, 26 de gener.

Durant aquest temps l’equip assistencial informarà diàriament el pacient del seu estat i, en els casos que sigui necessari, aquesta informació es comunicarà al familiar de referència (sempre que el pacient no manifesti el contrari), entre les 13 i les 17 h mitjançant una trucada telefònica. La presència de l’acompanyant només serà possible en casos excepcionals i prèvia valoració per part de l’equip assistencial.

Així mateix, el centre disposa del telèfon 663 044 578 al servei dels familiars dels pacients ingressats, que està operatiu tots els dies de la setmana entre les 8 i les 20 h.

D’altra banda, es mantenen les mesures de seguretat següents:

😷 L’ús de la mascareta quirúrgica és obligatori.

✋ Renteu-vos les mans sovint.

👤 S’ha de mantenir la distància de seguretat d’1,5 a 2 metres.

Es recomana evitar l’ús de l’ascensor si no és imprescindible. Ara bé, si s’utilitza, el poden ocupar un màxim 3 persones, totes amb mascareta i mantenint la distància de seguretat.

👍 Cal respectar la senyalització de seguretat distribuïda per tot el centre.