IX Taller teòric i pràctic: Implicació dels Metges i Infermeres d’Urgències en la Donació d’Òrgans i Teixits (28 de febrer de 2019 de 8.30 a 18.30 h)

IX Taller teòric i pràctic: Implicació dels Metges i Infermeres d’Urgències en la Donació d’Òrgans i Teixits, adreçat a metges i infermeres d’urgències i d’altres serveis que estiguin interessats en la donació i trasplantaments d’òrgans i teixits.

Data: Dijous, 28 de febrer de 2019 de 8.30 a 18.30 h
Lloc: Unitat Docent de l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus – Centre de Formació i Innovació en Simulació (CFIS) de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat Rovira i Virgili – URV (FMCS).

INSCRIPCIÓ:
La inscripció és gratuïta.
Podeu veure el programa i formalitzar la inscripció a l’enllaç següent: http://www.socmue.cat/activitats.php?d=2019-2-28

DIRECCIÓ:
Dra. Imma Vallverdú Perapoch
Cap de Servei d’UCI de l’Hospital Universitari Sant Joan, Reus
Dra. Carme Boqué Oliva
Cap de Servei d’Urgències de l’Hospital Universitari Joan XXIII, Tarragona

SEU:
Hospital Universitari Sant Joan de Reus
Unitat Docent. Aules del CFIS (Centre de Formació en Innovació i Simulació) Av. Del Dr. Josep Laporte, 2
43204 REUS

SECRETARIA:
Mercè Sánchez