IV Jornada d’Infermeria Oncològica de Tarragona i Terres de l’Ebre (Reus, 7 i 8 de novembre de 2019)

Imatge de la portada del programa de la IV Jornada d'Infermeria Oncològica de Tarragona i Terres de l'Ebre

L’Institut d’Oncologia de la Catalunya Sud de l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus organitza la IV Jornada d’Infermeria Oncològica de Tarragona i Terres de l’Ebre  “Càncer de pulmó: respirem junts”. Els tallers prejornada tindran lloc el dijous 7 de novembre de 15 a 18 h i la Jornada, el divendres 8 de novembre de 8.15 a 18 h a l’Auditori de l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus.

La IV #JornadaOncologicaReus està adreçada a professionals de l’àmbit sanitari i alumnes de 3r i 4t d’Infermeria i neix amb la voluntat de donar continuïtat a la III Jornada celebrada l’any 2017 i que davant la bona resposta obtinguda per part dels professionals, vol seguir generant, compartint, intercanviant i divulgant idees i experiències per avançar com a col·lectiu en el món de la infermeria oncològica.

S’ha sol·licitat l’acreditació pel Consell Català de Formació Mèdica Continuada.

• Fins al 6 d’octubre: 80 €
  • A partir del 7 d’octubre: 120 €
  • Estudiants d’Infermeria: 30 €

Les inscripcions s’han de formalitzar a través de l’espai web de la Jornada:
jornadaoncologica.hospitalsantjoan.cat

Normes per a la presentació de pòsters

• Podran participar-hi els diferents professionals d’infermeria i estudiants de 3r i 4t de Grau d’Infermeria de l’àmbit nacional.
  • Les normes de presentació del pòster estan disponibles a la pàgina web de la Jornada.
  • La data límit de presentació serà a les 23.59 h del dia 7 d’octubre de 2019.

Descarrega el programa premilinar de la IV Jornada d’Infermeria Oncològica aquí: http://www.hospitalsantjoan.cat/wp-content/uploads/2019/09/programa_preliminar_IVjornadaoncologica_2019_HospitalReus.pdf

Secretaria Tècnica:
Mònica Barrientos Palomares