El Servei de Bioètica de l’Hospital Sant Joan de Reus organitza el Curs de Fonaments de Bioètica per a l’Assistència Hospitalària.

Dimecres 27 de setembre de 2017, de 9 a 18 h. A la Sala Polivalent de l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus.

Continua llegint «Curs de Fonaments de Bioètica per a l’Assistència Hospitalària (27 de setembre 2017)»

L’equip de la Unitat de Cirurgia Bariàtrica i Metabòlica de l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus, dirigit pel Prof. Daniel del Castillo Déjardin, i conjuntament amb el Servei d’Anatomia Patològica del mateix hospital, han guanyat el premi a la millor comunicació pòster del Congrés Mundial de Cirurgia de l’Obesitat i Metabòlica (IFSO), celebrat a Londres del 29 d’agost al 2 de setembre de 2017, entre més de 700 comunicacions pòsters.

Continua llegint «Premi a la millor comunicació pòster al 22è Congrés Mundial de Cirurgia de l’Obesitat i Metabòlica (IFSO)»

L’Hospital Sant Joan de Reus s’adhereix al projecte NO PUC ESPERAR!

Els centres del Grup Salut: Hospital Universitari Sant Joan de Reus, Hospital Lleuger de Cambrils, Centre MQ Reus i els CAP Marià Fortuny de Reus, Riudoms, la Selva del Camp i Vandellòs-l’Hospitalet s’han adherit al projecte NO PUC ESPERAR pensat per aquelles persones que per algun problema mèdic, no contagiós, necessiten utilitzar un lavabo de forma urgent. El projecte NO PUC ESPERAR és una iniciativa de l’Associació de Malalts de Crohn i Colitis Ulcerosa (ACCU Catalunya), que arriba a acords amb institucions públiques i establiments perquè autoritzin l’ús dels seus lavabos de manera gratuïta i el més ràpidament possible als usuaris amb aquestes patologies. Continua llegint «L’Hospital Sant Joan de Reus s’adhereix al projecte NO PUC ESPERAR!»

L’Institut d’Oncologia de la Catalunya Sud de l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus organitza, la III Jornada d’Infermeria Oncològica de Tarragona i Terres de l’Ebre  “Càncer ginecològic: parem-nos-hi a pensar”. Els tallers precongressuals tindran lloc el dijous 23 de novembre de 15 a 18 h i la Jornada, el divendres 24 de novembre de 8.15 a 18 h a l’Auditori de l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus. Continua llegint «III Jornada d’Infermeria Oncològica de Tarragona i Terres de l’Ebre (24 de novembre de 2017)»

Signatura preacord del nou conveni laboral de l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus

A mitjans del proper mes d’octubre es presentarà la redacció definitiva del conveni
La presidència del Consell d’Administració i el Comitè d’Empresa de l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus van signar el passat divendres el preacord del nou conveni laboral 2017-2019 que garanteix que els treballadors de l’Hospital mantindran el conveni propi més enllà del 2017. Continua llegint «Hospital i Comitè d’Empresa signen el preacord del nou conveni laboral 2017-2019»

Campi, la mascota de la Federació d’Associacions de Veïns de Reus visita l’Hospital

Campi, la mascota de la Federació d’Associacions de Veïns de Reus (FAVR) ha visitat l’Hospital el 22 de juny per lliurar joguines i material didàctic als nens i nenes ingressats a l’àrea de pediatria. A l’acte de lliurament hi ha estat present Valentín Rodríguez, president de la FAVR a més de les direccions de pediatria i del centre. Les joguines són les que es van recollir a la Gala Solidària que va tenir lloc diumenge, 20 de novembre al Teatre Fortuny de Reus.

Nanorobots and their potential application in biomedicine (6 de juliol 2017)

Títol: Nanorobots and their potential application in biomedicine
Ponència magistral a càrrec del Dr. Samuel Sànchez, dins del II  Seminari de l’IISPV

Dia: 6 de juliol 2017

Lloc: Aula Magna de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat Rovira i Virgili.

El Dr. Samuel Sànchez és l’ICREA (Institució Catalana de Recerca i Estudis Avançats) més jove i d’entre d’altres premis que ha rebut destaca el Premi Nacional de Recerca de Catalunya Talent Jove.

GINSA, AIE i l’Hospital Sant Joan de Reus reben el reconeixement de la URV per la seva col·laboració durant els 25 anys d’història de la universitat

La URV reconeix l’empresa GINSA, AIE i l’Hospital Sant Joan de Reus per haver contribuït durant els primers vint-i-cinc anys al desenvolupament de la institució en un acte a Vila-seca, el passat 8 de juny, el qual va servir precisament per retre homenatge a tota la comunitat universitària -professors, alumnes i entitats i institucions col·laboradores, que han format part dels 25 anys d’història de la URV.

Avui 16 de juny l’auditori de l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus acull la XXX Jornada Interhospitalària d’Oftalmologia del Camp de Tarragona i Terres de l’Ebre, amb l’objectiu de donar continuïtat al Pla de formació en Oftalmologia adreçat als metges oftalmòlegs d’aquest àmbit geogràfic. Continua llegint «L’auditori de l’Hospital Sant Joan acull la XXX Jornada Interhospitalària d’Oftalmologia del Camp de Tarragona i Terres de l’Ebre»