Cinefòrum amb la pel·lícula “Mi vida es Mía” (Dimecres 7 de febrer de 2018)

El Comitè d’Ètica Assistencial de l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus organitza:

Cinefòrum amb la pel·lícula Mi vida es Mía
El drama final de la comèdia humana de Richard Dreyfuss i John Cassavetes.

El proper dimecres 7 de febrer de 2018, de 15.30 a 17.30 h, a la Sala Polivalent. Planta Baixa de l’Hospital Sant Joan de Reus

Continua llegint «Cinefòrum amb la pel·lícula “Mi vida es Mía” (Dimecres 7 de febrer de 2018)»

Woody i Winnie visiten l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus

Els populars personatges de Port Aventura Woody i Winnie van visitar divendres, 5 de gener els nens i nenes ingressats a la planta de pediatria de l’Hospital. La Fundació Port Aventura organitza anualment i coincidint amb les festes de Nadal, aquesta activitat per als infants ingressats als centres hospitalaris. Continua llegint «Woody i Winnie visiten l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus»

Jugadors del Reus de futbol visiten l’Hospital

Activitats nadalenques a l’Hospital: com és tradició en aquestes dates els jugadors del primer equip del Reus Deportiu de futbol han visitat aquest matí els infants ingressats a l’’àrea de pediatria del centre. Enguany hem rebut la visita d’’Édgar Hernández, Joan Campins, Édgar Badia, Pichu Atienza i Àlex Carbonell.

Continua llegint «Jugadors del Reus de futbol visiten l’Hospital»

Jugadors del Reus Deportiu d’hoquei visiten l’Hospital

Com ja és tradicional en aquestes dates els jugadors del primer equip del Reus Deportiu d’hoquei van visitar el dia 20 de desembre els infants ingressats a l’àrea de pediatria del centre. A la visita també hi han participat Mònica Balsells, presidenta del Reus Deportiu, a més de professionals de la planta de pediatria de l’Hospital i membres de l’equip directiu del club roig-i-negre. Continua llegint «Jugadors del Reus Deportiu d’hoquei visiten l’Hospital»

Activitats nadalenques a l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus

Alumnes de l’INS Domènech i Montaner decoren l’àrea de pediatria del centre

Alumnes de l’Itinerari Formatiu Específic d’Auxiliar en Vendes i Atenció al Públic de l’Institut Domènech i Montaner de Reus han realitzat aquest matí una classe pràctica decorant l’àrea de pediatria de l’Hospital amb motius nadalencs.

Continua llegint «Activitats nadalenques a l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus»