Avui 16 de juny l’auditori de l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus acull la XXX Jornada Interhospitalària d’Oftalmologia del Camp de Tarragona i Terres de l’Ebre, amb l’objectiu de donar continuïtat al Pla de formació en Oftalmologia adreçat als metges oftalmòlegs d’aquest àmbit geogràfic. Continua llegint «L’auditori de l’Hospital Sant Joan acull la XXX Jornada Interhospitalària d’Oftalmologia del Camp de Tarragona i Terres de l’Ebre»

Actualització sobre la Planificació de Decisions Anticipades (PDA): experiències d’implementació

Dimecres, 21 de juny de 2017, de 15 a 20 h. Auditori de l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus

Objectius: Sensibilitzar als professionals sobre la importància de la PDA i comprendre-la des d’experiències concretes com una part del procés assistencial, especialment amb persones que presenten malalties cròniques avançades i complexes.

Dirigit a: Professionals assistencials vinculats a l’atenció de persones amb malalties cròniques avançades o altres àmbits assistencials de la salut i socials.

Inscripcions: Assistència gratuïta. Adreceu-vos a: geriatria.reus@grupsagessa.com

Finalització de les inscripcions: 19 de juny de 2017

Descarregar el programa aquí. Continua llegint «1a Jornada Grup Professionals de Cures Pal·liatives CAT-SUD (21 de juny de 2017)»

Divendres, 9 de juny de 2017, de 9 a 14 h. Aula 12 de la Unitat Docent de l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus

Objectiu general: Conèixer i aprofundir l’evidència científica de les complicacions macrovasculars de la diabetis mellitus tipus 2 i les possibilitats de la seva prevenció primària i secundària.

Destinataris i inscripcions: Personal mèdic col·legiat del Baix Camp o comarques veïnes, de les especialitats esmentades, per ordre cronològic de petició, màxim de 200 alumnes.

Informació i sol·licituds d’inscripció:  abrunet@grupsagessa.com

Descarrega el programa aquí. Continua llegint «Actualització en Diabetis Mellitus tipus 2 i Risc Cardiovascular (9 de juny de 2017)»

Dijous, 1 de juny de 2017 (de 15 a 18 h) i dijous, 8 de juny de 2017 (de 16 a 19 h), a l’Auditori de l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus

Objectiu general: Les malalties autoimmunes sistèmiques (EAS [Enfermedades Autoinmunes Sistémicas] són un repte per al metge d’atenció primària. Com que es tracta de malalties que es manifesten amb símptomes freqüents en processos habituals, es fa necessari incidir en quins són els elements clau o els signes d’alerta davant la sospita d’una EAS. Continua llegint «Curs de Malalties Autoimmunes Sistèmiques en Atenció Primària (1 i 8 de juny de 2017)»

Divendres, 16 de juny de 2017, de 9 a 14 h, a l’Auditori de l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus

Objectiu: Pla de formació en Oftalmologia adreçat als metges oftalmòlegs del Camp de Tarragona i Terres de l’Ebre.

Descarregar el programa aquí

Continua llegint «XXX Jornada Interhospitalària d’Oftalmologia del Camp de Tarragona i Terres de l’Ebre (16 juny 2017)»

Recull de la Jornada de Salut & Mitjans de Comunicació de Reus

El passat dimarts, 9 de maig de 2017, l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus va acollir la primera Jornada de Salut i Mitjans de Comunicació de Reus, que va comptar amb més de 60 assistents.

L’objectiu va ser posar en contacte professionals de la salut i del periodisme per tal de compartir experiències i debatre sobre la presència creixent dels temes relacionats amb la salut i el benestar en els mitjans de comunicació.

Accediu al recull del que es va generar a les xarxes sobre la Jornada de Salut & Mitjans de Comunicació de Reus: https://storify.com/GrupSagessa/jornada-de-salut-mitjans-de-comunicacio

Taula informativa amb motiu del Dia Internacional de la Infermeria

Amb motiu del Dia Internacional de la Infermeria (12 de maig) l’Hospital Universitari Sant Joan disposa d’una taula informativa a la rambla d’accés al centre on es donen consells de salut, es pren la tensió arterial i els nivells de glicèmia a càrrec del personal DUI de l’Hospital. Els usuaris també escriuen missatges explicant què és per ells la infermeria. Continua llegint «Taula informativa amb motiu del Dia Internacional de la Infermeria»