3a Jornada d’Ortogeriatria del Baix Camp (5 de maig del 2017)

Les unitats de fractura de maluc (FLS). Una cosa de tots.

Divendres 5 de maig de 2017, de 8.45 a 14 h
Auditori de l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus

Objectiu: La 3a Jornada d’Ortogeriatria del Baix Camp pretén seguir amb la tasca divulgativa de les diferents eines i models interdisciplinaris en l’atenció als pacients amb risc o història de fractures osteoporòtiques, així com ser un punt de trobada anual per als diferents professionals involucrats en aquesta atenció.

Destinataris: Traumatòlegs, geriatres, anestesistes, internistes, metges d’atenció primària, sociosanitària i de residències de la gent gran, personal d’infermeria i fisioterapeutes.

Informació i inscripcions:
Inscripció gratuïta. Places limitades a l’aforament de la sala.

Secretaria de la Jornada: Tel. 977 30 85 43  – geriatria.reus@grupsagessa.cat

Descarregar el programa complet en PDF: 3a Jornada d’Ortogeriatria del Baix Camp

VIII Jornada d’Economia de la Salut i Gestió de les Institucions Sanitàries

La presa de decisions: la importància de les dades

Dijous, 6 d’abril de 2017, de 9.00 a 14.30 h, a l’aula Magna de la Facultat d’Economia i Empresa de la URV. Av. de la Universitat, 1. 43204 Reus

Inscripció: Des del 20 fins al 31 de març de 2017. El preu és de 30€ (15€ per a estudiants) i donarà dret a assistir a tots els actes previstos.

Enllaç per a la inscripció: http://wwwa.fundacio.urv.cat/congressos/viii-jornada-eco-salut/inscripcio

Informació inscripció: Gemma Sánchez. Telèfon: 977 77 99 55 congressos@fundacio.urv.cat

Informació general: Magda Lleixà. Telèfon: 977 75 89 10 graes@urv.cat

Descarregar el programa en PDF: VIII Jornada  d’Economia de la Salut i Gestió de les Institucions Sanitàries

Jornada de Salut & Mitjans de Comunicació (9 de maig de 2017)

Dimarts 9 de maig de 2017, de 15.45 a 20 h. Auditori de l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus

Objectiu: Posar en contacte professionals de la salut i del periodisme perquè comparteixin experiències i debatin sobre la presència creixent dels temes relacionats amb la salut i el benestar en els mitjans de comunicació.

Destinataris: La jornada, que consta de quatre ponències, un taller i una taula rodona està adreçada a professionals dels mitjans de comunicació, estudiants de comunicació, professionals sanitaris i persones interessades en aquesta matèria.

Informació i inscripcions: Inscripció gratuïta. Places limitades. Es prega fer la inscripció prèvia a:  FORMULARI D’INSCRIPCIÓ

Per a més informació: Hospital Universitari Sant Joan de Reus (Av. del Dr. Josep Laporte, 2, 43204 Reus). Secretaria de GINSA: Tel. 977 311 128A/e comunicacio@grupsagessa.cat

Descarregar el programa en PDF: #JornadaSalutMitjansReus

4t Curs de Pediatria Pràctica (31 de març i 1 d’abril de 2017)

#4tCursPediatriaPràcticaReus

En record del Dr. Alexandre Frias i Roig

El divendres 31 de març i dissabte 1 d’abril de 2017 a Fira Reus. Centre de fires i convencions (Av. de Bellissens, 40. 43204 Reus)

Destinataris: Curs adreçat a pediatres, residents, metges de medicina familiar i comunitària i diplomats universitaris d’infermeria que treballin en l’àmbit de la pediatria o hi estiguin relacionats.

Inscripcions:

• Places limitades. Reserva per ordre d’inscripció.
  • Preu inscripció: 40 euros que es pagaran a través del web. Els tallers estan inclosos en el preu de la inscripció.
  • Tancament d’inscripcions:  27 de març de 2017

Web del curs: curspediatria.icscampdetarragona.cat

Correu electrònic de contacte: congressos@fundacio.urv.cat

Programa complet en PDF: 4t Curs de Pediatria Pràctica

JORNADA DE PORTES OBERTES per als nous residents R1/2017

El divendres 17 de març, a les 10 hores, Sala Polivalent.

10.00 h Acollida i presentació a càrrec del Dr. Oscar Ros -Director de l’Hospital- i del Dr. Lluís Colomés -Cap d’Estudis i President de la Comissió de Docència-.
10.30 h Visita guiada a l’Hospital.
11.30 h Trobada amb els tutors i els residents de l’Hospital.

Confirmeu la vostra assistència o demaneu més informació a la Secretaria de la Comissió de Docència:

Tel 977 310 538, ext. 55184
C/e: abrunet@grupsagessa.com